میلاد میداودی : عملکرد خوبی در ۳ بازی اول داشتیم

.:خبر گذاری جلب نیوز:.

برگ درختان سبز در نظر هوشیار هر ورقش دفتریست معرفت کردگار

میلاد میداودی : عملکرد خوبی در ۳ بازی اول داشتیم

مهاجم تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: عملکرد خوبی داشتیم و در سه بازی اول بد نتیجه نگرفتیم.

 
میلاد میداودی در مورد شرایط تیمش گفت: خدا را شکر در سه مسابقه ابتدایی بد نتیجه نگرفتیم. در دیدار مقابل سایپا می‌توانستیم پیروز شویم اما توپ‌های‌مان به گل تبدیل نشد.

وی در مورد انتقادهایی که در ابتدای فصل به این تیم می‌شد، عنوان کرد: متاسفانه برخی، صحبت‌هایی مطرح می‌کردند که اصلا نباید به آن حرف‌ها فکر کرد. نمی‌دانم چرا می‌گویند سن بازیکنان ما بالا است. شاید چون عادل کلاه‌کج از 17 سالگی، من،‌ مبعلی، کعبی و ... از سن کم فوتبال بازی می‌کردیم برخی فکر می‌کنند سن تیم‌مان بالا است در صورتی که این گونه نیست.

میداودی در مورد اینکه عملکرد خوبی داشته و توانسته گلزنی‌هایش را آغاز کند، خاطرنشان کرد: خدا را شکر شرایطم خوب است تلاش می‌کنم تا در بازی‌های بعدی هم بهتر شوم. عبدالله ویسی در پایان هر تمرین برایمان کارهای اختصاصی در نظر می‌گیرد تا بتوانیم به شرایط خوبی برسیم.

وی در مورد دیدار مقابل ملوان عنوان کرد: ملوان جزو تیم‌های خوب لیگ است. ان‌شاءالله بتوانیم فردا عملکرد خوبی را ارائه دهیم با توجه به اینکه در زمین ملوان به میدان می‌رویم آنها از حمایت هواداران‌شان بهر‌مند هستند اما می‌خواهیم در هر صورت با سه امتیاز زمین را ترک کنیم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 19 مرداد 1392برچسب:,

] [ 14:26 ] [ عرفان ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه